Η Angelini Pharma γιορτάζει την ΄΄Purple Day/Μωβ Ημέρα΄΄: μια ημέρα αφιερωμένη στην αύξηση της ευαισθητοποίησης σχετικά με την Επιληψία παγκοσμίως.

AP23 G 1030 Purpleday
  • Published: 24 Μαρ 2023

Οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να φορούν ένα μωβ ρούχο για να ευαισθητοποιήσουν σχετικά με την επιληψία και τις διάφορες μορφές της. Η Purple Day, όπως συνηθίζεται να λέγεται, γιορτάζεται κάθε χρόνο από το 2008 σε όλο τον κόσμο στις 26 Μαρτίου, και μόνο πέρυσι, δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι σε περισσότερες από 85 χώρες σε διαφορετικές ηπείρους γιόρτασαν αυτή την ημέρα φορώντας κάτι μωβ και συμμετέχοντας σε πρωτοβουλίες για την επιληψία.

 

Πώς προέκυψε η Purple Day; Η ιστορία της Κάσιντι.

Όλα ξεκίνησαν με την ιστορία της Κάσιντι Μέγκαν, ενός 7χρονου κοριτσιού από τον Καναδά που ζει λίγο έξω από το Χάλιφαξ της Νέας Σκωτίας. Η Κάσιντι διαγνώστηκε με επιληψία. Η αντίδραση του παιδιού στην ασθένεια ήταν σύγχυση και φόβος μήπως την κοροϊδέψουν και την περιθωριοποιήσουν οι φίλοι της. Αυτό μέχρι που ο Διεθνής Σύλλογος Επιληψίας (ΕΑΜ) κλήθηκε στο σχολείο της για να ρίξει φως στην ασθένεια. Η Κάσιντι εξεπλάγη όταν ανακάλυψε ότι πολλοί άλλοι άνθρωποι υπέφεραν από την ίδια πάθηση με εκείνη και είδε την αντίδραση του ενδιαφέροντος των φίλων της. Από εκείνη τη στιγμή απέκτησε μια νέα αυτοπεποίθηση και αποφάσισε να αποκαλύψει σε όλους ότι είχε και αυτή επιληψία. Με αποφασιστικότητα, η Κάσιντι ζήτησε από τον διευθυντή του σχολείου της να αφιερώσει μια ολόκληρη μέρα στην επιληψία: μια επαναλαμβανόμενη μέρα όπου όλοι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να ενημερωθούν και ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την επιληψία και όσοι είχαν επιληψία θα καταλάβαιναν ότι δεν είναι μόνοι. Δεδομένου ότι στον Καναδά ο Μάρτιος ήταν ήδη ο μήνας ευαισθητοποίησης για αυτήν την ασθένεια, η 26η Μαρτίου επιλέχθηκε για να σηματοδοτήσει αυτήν την περίσταση. Η Κάσιντι μετονόμασε την ημέρα σε Purple Day. Ο Διεθνής Σύλλογος Επιληψίας (ΕΑΜ), ο οποίος από την αρχή υποστήριξε την πρωτοβουλία μαζί με την Κάσιντι, διέδωσε τον εορτασμό της ΄΄Purple Day΄΄ σε όλη τη χώρα μέχρι που, στις 28 Ιουνίου 2012, ο Καναδάς αναγνώρισε επίσημα αυτή την ειδική περίσταση, η οποία πλέον αναγνωρίζεται παγκοσμίως.

 

Η Angelini Pharma σηματοδοτεί την Purple Day με μια εκδήλωση

Για να τιμήσει την περίσταση, η Angelini Pharma διοργάνωσε μια εκδήλωση για όλους τους υπαλλήλους της, «Every Step Closer in Epilepsy», η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 23 Μαρτίου στα κεντρικά της γραφεία και θα δει ανθρώπους να συμμετέχουν εικονικά από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Η εκδήλωση θα είναι μια περαιτέρω ευκαιρία για την εταιρεία τόσο να επιδείξει την υποστήριξή της όσο και να συνεχίσει την ευαισθητοποίηση για την ασθένεια στην εσωτερική κοινότητα της Angelini Pharma. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Jacopo Andreose, η Πρόεδρος του Διεθνούς Γραφείου για την Επιληψία Francesca Sofia, η Δρ Shanika Samarasekera του Queen Elizabeth Hospital Birmingham, ο Chief Science Officer Rafal Kaminski και η Chief Medical Officer Agnese Cattaneo θα μιλήσουν στην εκδήλωση για να συζητήσουν για την ασθένεια και τις παγκόσμιες στρατηγικές που βρίσκονται σε εξέλιξη, σε θεσμικό επίπεδο για την παροχή υποστήριξης σε ασθενείς με τη νόσο.

Μια ημέρα στο όνομα της γνώσης

Η Επιληψία έχει αναγνωριστεί ως κοινωνική ασθένεια από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Περίπου 50 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως πάσχουν από επιληψία. Έξι εκατομμύρια από αυτούς βρίσκονται στην Ευρώπη, με 400.000 νέα κρούσματα να καταγράφονται κάθε χρόνο: ένα νέο κρούσμα κάθε λεπτό.

Η διάδοση της γνώσης για τη νόσο, σε πολλαπλά επίπεδα της κοινωνίας, είναι ζωτικής σημασίας για την πρόοδο της θεραπείας, αλλά και κυρίως για να βοηθήσει τους ανθρώπους που πάσχουν από αυτή, να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι και λιγότερο μόνοι, όπως μας διδάσκει η Κάσιντι και η Purple Day της.